9 Ekim 2012 Salı

Kahvemi Yudumlarken..

Sizi bilmem, ama ben karar verdim.
Su gibi duru olup hep akmaya,
Başka sular tanıyıp, çoğalmaya,
Dalgalanmaya, taşmaya...

Son günlerde çok düşünür oldum,
Zor zamanları çabuk atlatır oldum.

Yalnız mıyım insanlar içinde?
Arkadaşlarım, aşklarım içimde.
Yara aldım bundan iki yıl önce,
Hiç susmadım, şarkı söyledim günlerce 


Yazıma Şebnem Ferah'ın Artık Kısa Cümleler Kuruyorum şarkısının sözleri ile başlamayı uygun gördüm.


Sanat, zor bir icraat. Karşılaşılan tüm zorluklara rağmen yılmadan çalışmak çabalamaktır, bir aşktır sanat. Oyunculuk zor zanaat. Hiç bitmez ki oyunculuk aşkı benim içimde. Hayat zaten başlı başına bir oyun. Karşındaki kişi esniyorsa sen de esnersin elbet; ama söz konusu ben isem karşımdaki ağzını yarılıncaya kadar açarak esnesin fark etmez bana. Çünkü benim kendimi kontrol edebilme yeteneğim var. Aslında bu, hemen hemen tüm oyuncularda var.  En mutlu zamanınızda bile olsa duygusal bir sahne içerisinde salya sümük ağlayabilendir iyi oyuncu. Ve elbette gerektiği yerde içinden hıçkırabilmeli insan.
  Bir kızım var benim, henüz doğurmadığım. Bugünden yarına ben onu içimde taşıyacağım. Ben yaşadığım sürece içimde yeşerecek bir sevda bu. Konuşmak istiyorum, kelimeler düğümleniyor içimde. Bazen diyorum ki hiç konuşmayayım, hep bende kalsın bu sır. Hiç başlamadan biten bir sevda gibi yarım kaldı. Sustuklarım büyüyor içimde. O kız ki benim bütün kırılganlıklarım, umutlarım, sevgim onun içinde saklı. Bulutsuz masmavi bir gökyüzü gibi, berrak bir deniz gibi… Kapalı bir kutu içerisine koydum tüm yarım kalanları, kendimden uzakta saklıyorum. Belki de ben gittikçe kendimden uzaklaşıyorum. Sormuyorum hiç neden, nasıl, niye diye. Cevabını bildiğim soruları cevaplamaktan korkar oldum. İyi geceler denildiğinde iyi geçmeyen gecelerim var benim. Kendi kendime seviştiğim geceler, ek başıma konuştuğum sabahlarla birleşip duruyor.
  Bir kızım var benim, henüz doğurmadığım. Bugünden yarına ben onu içimde taşıyacağım. Ben yaşadığım sürece içimde yeşerecek bir sevda bu. Ben konuşmadığım sürece kimse bilmeyecek onu nerede sakladığımı. Kalabalıklar içinde nasıl yalnız dolaştığımı anlayamayacaklar. Ve bir sevgilim var henüz tanışmadığım...


  Ben bir oyuncuyum. Hayatın tekrarı yok benim bildiğim. Bugün olmadı, yarın bugünü baştan alalım diyemeyiz. Bu sebeple hayatta tuttuğunu koparanlardanım. Bazen kaç kere geleceğiz bu dünyaya diyerek düşüncelerimi paylaşırken gelecek hesaplarımı yapmaktan geri kalmıyorum. Ayağını yorganına göre uzatanlardan olmak hiçbir şey kaybettirmedi bana. Kepçe kulaklı bir gecede yıldızları seyretmeye benziyor hayatımı resmetmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder